Garantie en klachten


Garantie

Little Yalou geeft om de producten en streeft er logischerwijze naar om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij Little Yalou hierover kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal Little Yalou kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. De klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.

 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden aan om klachten eerst bij Little Yalou kenbaar te maken door te mailen naar info@littleyalou.nl of door het onderstaande klachtenformulier in te vullen. Little Yalou hoopt er uiteraard samen met jou uit te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Klachtenformulier